Oltiin viikonloppuna tyttöjen kanssa leikkipuistossa puuhaamassa. Muutaman kuvan vain ehdin ottaa kameralla, kun patterit (taas) loppuivat. Nyt sai olla kyllä viimeinen kerta kun ostan erään ison myymälän omia 'halpis'pattereita. Onneksi oli känny mukana, niin sain muutaman kuvan lisää. Tässä kuvassa on värit ihan pielessä, mutta neiti niin mainion näköinen, että oli ihan pakko laittaa kuva tänne esille.

Lisää kuvia tyttöjen leikeistä leikkipaikalla Lokakuun-sivulla.

Sanni pohti tälläistä tänä aamuna;

'Minä olen oppinut jo kaikenlaisia asioita. Olen neljä vuotias...kun minä olen viisi vuotias, osaan minä lisää asioita. Minusta on kivaa oppia kaikenlaisia asioita.'

Eilen- ja toissailtana Sanni 'luki' lisää sanoja tavutetuista Miina- ja Manukirjoista. Pisin sana tähän mennessä on SU-LO-E-NO. Seuraavaksi neiti haluaa kirjastoon etsimään tavutettuja kirjoja.