Piirtäminen, piirtäminen, piirtäminen...

...siinä Sannin tämän hetken suosikkipuuha. Ja nyt syntyy jo muitakin kuvia kuin koiria :-)

Uusilla maaliskuun-sivuilla kerrotaan mikä taideteos tässä syntyy;

 

Tässä upeassa piirustuksessa on äiti ja Leevi-koira ulkona kesäisenä päivänä. Voi miten tulikaan ikävä kesää!

 

Sanni kysyi eilen; 'Äiti, onko Sanniina tytön nimi?' Vastattuani, että onhan se, Sanni sanoi; 'Minä voisin leikkiä sellaisen Sanniinan kanssa minun leluilla.'

Tämä ajatusjuoksu sai alkunsa siitä kun kerroin Sannille, että menen Tukiperhe-koulutukseen ja siellä opetetaan miten voitais kutsua meille joku pieni lapsi leikkimään ja yökylään. Ensimmäisen koulutuksen jälkeen Sanni odotteli innoissaan, mitä olin oppinut ja oliko minulla jo leikkikaveri mukana :-)

 

Sillan yöt eivät ole vieläkään kehuttavia, vaikka ollaan vältetty allergisoivia ruoka-aineita jo viikkokausia ja syöty päivittäin maitohappobakteereja. Maanantaina on sitten vihdoinkin kasvukontrolli neuvolassa. Silloin päätetään SAAKO Silla lääkäriajan. Kai minun pitäisi toivoa, ettei pikkuinen ole käyrillään :-(